Ana Sayfa » » Facebook Oyun İsteklerini Engelleme

Facebook Oyun İsteklerini Engelleme

Yazar Unknown on 21 Haziran 2013 Cuma | 09:13

Facebook’ta Oyun İstekleri Nasıl Engellenir? Bu yazıyı okuyorsanız eminim sizinde canınız fena halde sıkılmış olmalı bu durumdan. Kendi arkadaşlarıma dahi sırf bu oyun istekleri yüzünden gıcık olmaya başladım. Benim gibi Facebook’ta oyun oynamayan kişileri en çok rahatsız eden şeylerden birisi her gün gelen bir sürü oyun isteğidir. Bunun bir çaresi varmı diye facebook a bir göz attım. Aslında bir kaç yöntemi var. Bende kendi kullandığım yöntemi sizlerle paylaşmak istedim. 

1 ) Çıkış Yerinden Gizlilik Ayarlarına Girelim. Tıklayın

















2 ) Gizlilik Ayarlarından Engellemeye Tıklayalım.










3 ) Aşağa Gelelim Ordan Uygulama Engellemeden Hangi Oyunun Engellenmesini İstiyorsanız Onu Yazın
















İşte Bu Kadar Arkadaşlar Yardımım Dokunduysa Ne Mutlu Bana.
Yorumunlarınızı Eksik Etmeyiniz Teşekkürler.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

2 yorum:

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Ferhat Özal Kişisel Blog - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..