Arthemia v3 Blogger Teması

Yazar Ferhat Özal - Hileli Apk on 25 Ağustos 2013 Pazar | 13:49



Evet sizlere süper bir tema sunacağımı daha önce söylemiştim. Daha önce benden manşet yapımını isteyenlere bu temada cevap verdim daha detaylı olarak anlatım yapacağım ama bana gelen isteklere göre düzenlediğim bu temada en çok manşetler istendi bende ekledim. Tema gerçekten çok şahane oldu. Benim Ocabbaroglu OWDPro temamdan sonra blogger da en gelişmiş temalarından biri oldu diyebilirim. Temadaki özellikleri yine anlatmayacağım siz temayı indirdikten denedikten sonra bakarsınız. Güle güle kullanmanız dileğiyle..


Rar Şifresi: ocabbaroglu.in

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Ferhat Özal Kişisel Blog - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..