Grand Theft Auto 4 İndir - GTA 4 Torrent İndir - GTA IV Tek Link İndir

Yazar Ferhat Özal - Hileli Apk on 27 Ağustos 2013 Salı | 12:47

GTA 4
Grand Theft Auto 4 İndir - GTA 4 Torrent İndir
Bilgi
       Merhaba oyun severler sizlerle Grand Theft Auto 4 'ü paylaşmak istiyorum. Yani paylaşmaktan kastım size indirme imkanı sunuyorum. Tabi büyük olasılıkla siz google 'a GTA 4 indir falan yazdınız öyle geldiniz benim siteme. Madem GTA IV için burdasınız o zaman bende size istediğinizi vereyim. Öncelikle genellikle türk oyun kullanıcıları oyunu hangi firma çıkarmış hangi firma dağıtmış önemsemez. Bende o sıkıcı konuyla ilgili yazmak istemiyorum. Ancak belki merak edenler vardır diye yazıcam. Oyun Rockstar North tarafından açık uçlu olarak geliştirilmiştir.Take Two Interactive firması tarafından dağıtımı yapılmaktadır ve Rage oyun motoru kullanılmıştır. 5Aralık 2008 tarihinde piyasada yerini aldı ve ilk çıktığı günden beri yoğun ilgi görmüştür. Ben de oynadım cidden çok güzel oyun. Ancak benim bilgisayarım çok gelişmiş olmadığı için grafikleri hep kısarak oynadım. O şekilde bile çok zevkliydi. Yani eğer sisteminiz güzelse beğeneceğinizi düşünüyorum.

       Niko Bellic oyunda çok takip edeceğiniz karakterlerden biri. Peki "Niko Bellic kimdir?". Niko Bellic Amerikan rüyasını yaşamak için memleketinden Amerika 'ya göç eden biridir. Amerikada kuzenin yanına yerleşir. Kuzeni belaya bulaşmak istemeyen korkak bir taksicidir. Biz, yani Niko Bellic her türlü otun bokun içine gireriz ve küçük işlerle başlayıp bir yükselişe geçeriz. Mafyalar, uyuşturucu satıcıları gibi işlerle ilgeniliriz. Oyun baya heyecanlı sizin anlayacağınız.

Grand Theft Auto 4 Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi:  Windows Xp/Windows Vista
İşlemci:  1.8 GHz
Ram: 512 MB
Ekran Kartı: 256 MB
Harddisk:  16 GB

Video 


 




Resim
GTA4

GTA4

GTA4

GTA4

GTA4
Torrent Link:
Turbobit Link:

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Ferhat Özal Kişisel Blog - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..