Ana Sayfa » » 32 Farz Öğreniyorum Dini Eğitim Seti

32 Farz Öğreniyorum Dini Eğitim Seti

Yazar Unknown on 5 Ocak 2014 Pazar | 06:13

32 Farz Öğreniyorum Dini Eğitim Seti
Çocuklar ve bilmeyenler için mükemmel bir paket olan 32 farz dini eğitim setinin içerisinde namaz kılmak, imanın ve islamın şartları olmak üzere temel dini eğitimler görsel olarak mevcuttur.Görsel eğitiminde kattığı kalite ile bulunmaz bir eser.5 CD olarak hazırlanmış paketi indirip bilgisayarınızda izleyebilirsiniz.
32 Farz Öğreniyorum Dini Eğitim Seti

Turbobit
Aşağıdaki linkte bulunan sohbet boxta linkleri premiuma çevirtebilirsiniz.
İlgili Aramalar:dini eğitim, görsel dini eğitim, namaz eğitimi, çocuklar için dini eğitim, çocuklar için görsel dini eğitim seti, görsel dini eğitim CD si

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Ferhat Özal Kişisel Blog - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..