Need For Speed Carbon Türkçe Yama İndir - Full Tek İndir

Yazar Ferhat Özal - Hileli Apk on 25 Ağustos 2013 Pazar | 12:46

NFS Carbon
Need For Speed Carbon Türkçe Yama İndir
Bilgi
Carbon oynarken türkçe yamasını indirmek istedim ve bir siteden indirdim. Bir de baktım resmen google translate ile çevrilmiş. Hemen başka araştırdım ve bunu buldum. Aşağıdaki örnek görüntülerden de anlayabileceğiniz gibi çevirilerde hiç bir sorun yok. Oyunu en azından alt yazıları ve menüleriyle türkçe oynayamayacaksak ne anlamı var değil mi? Lafı fazla uzatmadan yamayı paylaşıyorum. Yamanın kurulumu oldukça basittir. Zaten setup şeklinde hazırlanmış bir yamadır. Tek yapmanız gereken yamayı çalıştırıp NFS Carbon'un yüklü olduğu konuma kurmaktır.
Örnek Görüntü
NFS Carbon
NFS Carbon
NFS Carbon
İndir

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Ferhat Özal Kişisel Blog - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..