Ana Sayfa » , » Facebook Oto Like Kodu

Facebook Oto Like Kodu

Yazar Unknown on 14 Ekim 2013 Pazartesi | 03:44


 
Facebook Sayfasının Beğenisini Arttırma diye açtığımız konunun son yöntemi de otoLike yöntemi. Bu yöntem sayesinde kendi web siteniz üzerinden facebook sayfalarınızın beğeni sayısını arttırabilirsiniz.

Yöntemin adından da anlaşılacağı gibi otomatitik beğendirme ile, sitenize girenlere istediğiniz sayfaları beğendirebiliyorsunuz. Bunun için aşağıdaki linke tıklayarak kodu sitenize ekleyebilirsiniz.


Kodları Kopyalayabilmek İçin Tıklayınız.

Sitede kopyalama yasağı olduğu için kodu link olarak indirmenizi istedim. Kodu bilgisayarınıza indirip açtıktan sonra yapmanız gereken tek şey, kod içindeki "SayfaAdresiniz" yazan yere facebook sayfanızın uzantısını yazmak. Aşağıdaki resimden de bunu görebilirsiniz.


http://2.bp.blogspot.com/-N8znC3WTgAc/TldjYqICKpI/AAAAAAAABj4/LJ8550zvU48/s1600/capture1.jpg


Kısa bir örnek verecek olursam,

www.facebook.com/SayfaAdresiniz linkindeki "SayfaAdresiniz" yazan yeri silip, kendi facebook sayfamın adresini yazmak istiyorum diyelim. Benim facebook sayfamın adresi şu :

www.facebook.com/FutbolMyLifee

Benim sayfa adresimin sonundaki "blogkafem"i kopyalayıp, "SayfaAdresiniz" yazan yere yapıştırıyorum..Hepsi bu kadar.

Bu adımdan sonra kodu komple kopyalayıp, sitenizin uygun bir yerine yapıştırmak olacaktır. Eğer blogger alt yapısına sahip bir blogunuz varsa, kodu "Gadget" olarak eklemeniz yeterli olacaktır.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

1 yorum:

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Ferhat Özal Kişisel Blog - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..