Ana Sayfa » » Windows9 Hakkında İlk Bilgiler

Windows9 Hakkında İlk Bilgiler

Yazar Unknown on 18 Ekim 2013 Cuma | 04:33

windows9
Microsoft şirketi yeni yılda yeni bir işletim sistemi ile karşımızda olacak yani Windows9.Bu işletim sistemi hakkında kesin bir bilgi verilmemiş olsada izlenecek yolun tarihleri açıklandı.Bu açıklamaya göre 2014 yılının ilk ayında Microsoft şirketinin en son işletim sistemi Windows9 kulanıcıları ile birlikte olacak.Microsoft şirketinin yeni işletim sistemi ile izleyeceği yolun bu şekilde olduğu belirtilmiştir.
  • Windows 9 Beta : 7 Ocak 2014
  • Windows 9 Ön İzleme Sürümü: Temmuz 2014
  • Windows 9 RTM: Ekim 2014
  • Windows 9 Kararlı Sürüm: Kasım 2014
Yeni işletim sistemi ile ilgili pek fazla bilgi gelmemiş olsada üzerinde çalışılmakta olan özellikleri ile ilgili haberler çıkmış durumda.Bu haberlerde sisteme ait yeni ve kullanıcıları gerçekten etkileyecek özellikler var.Bu özellikler şu sekilde ;Odak merkezi yine dokunmatikler olacak
  • Çok daha küçük ve ucuz olacak
  • Uygulama sayısı yükselecek
  • Planda 3D vucut hareketlerinin kullanılabilecek. (Kinect destekli)
Bu işletim sistemini tüm windows kullanıcıları ile bende merakla bekliyorum.Windows 8 ve Windows 8.1 ile pek ilgi çekemeyen şirketi, umarımki bu hezimeti windows 9 ile kurtaracak yeni projelerde karşımıza çıkabilir.Bu belirlenen tarihlerden önce gördüğünüz windows9 indir gibi ibarelere inanıp hataya düşmeyiniz.
İlgili Aramalar:windows 9,windows9 nasıl olacak, windows9 ilk haberler, windows 9 çıkış tarihi, windows 9 ne zaman çıkacak,microsoft,microsoft işletim sistemi

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Ferhat Özal Kişisel Blog - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..